PS-2116A - Senzor vodivosti

Každý ji zná, někdo aktivně využívá, někdo po ní jen chodí, ale všichni ji potřebujeme. Tato směs hornin, organizmů a organických zbytků je totiž jedním z hlavních „výrobních“ prostředků pro naše potraviny, „domovem“ pro rostliny a pro mnohé další organismy.

Použitá čidla: 

Cílová skupina: 

Dostupné zdroje k tomuto materiálu: 

  • námět na experiment
  • metodický materiál pro učitele
  • pracovní návod
  • pracovní list
  • experiment ve formátu PASCO (.spk, .cap, .ds)

Předmět: 

Časová náročnost: 

Náročnost provedení: 

HW a SW: 

Hodnocení: 

Celkem hlasů: 0

Změny pH a vodivosti při titracích (Jak využít změny pH a elektrické vodivosti?)

zařazení: 2. stupeň ZŠ, SŠ

Použitá čidla: 

Cílová skupina: 

Dostupné zdroje k tomuto materiálu: 

  • námět na experiment
  • metodický materiál pro učitele
  • pracovní návod
  • pracovní list
  • vyřešený pracovní list
  • experiment ve formátu PASCO (.spk, .cap, .ds)

Předmět: 

Časová náročnost: 

Náročnost provedení: 

HW a SW: 

Hodnocení: 

Celkem hlasů: 0

Elektrická vodivost roztoků (Jak využít elektrickou vodivost roztoků ke stanovení koncentrace?)

zařazení: 2. stupeň ZŠ, SŠ

Použitá čidla: 

Cílová skupina: 

Dostupné zdroje k tomuto materiálu: 

  • námět na experiment
  • metodický materiál pro učitele
  • pracovní návod
  • pracovní list
  • vyřešený pracovní list
  • experiment ve formátu PASCO (.spk, .cap, .ds)

Předmět: 

Časová náročnost: 

Náročnost provedení: 

HW a SW: 

Hodnocení: 

Celkem hlasů: 0

Co je půdní salinita?

Jak salinita ovlivňuje rostliny?

Co způsobuje změny obsahu solí v půdě?

Použitá čidla: 

Cílová skupina: 

Dostupné zdroje k tomuto materiálu: 

  • námět na experiment
  • experiment ve formátu PASCO (.spk, .cap, .ds)

Předmět: 

Časová náročnost: 

Náročnost provedení: 

HW a SW: 

Hodnocení: 

Celkem hlasů: 0

V atmosféře naší planety převládají především dusík (78 %) následován kyslíkem (21 %). Daleko za touto dvojicí je argon (1 %) a oxid uhličitý (0,039 %). Je mezi uvedenými plyny takový, který by reagoval s vodou? A pokud ano, jak?

Použitá čidla: 

Cílová skupina: 

Dostupné zdroje k tomuto materiálu: 

  • metodický materiál pro učitele

Předmět: 

Časová náročnost: 

Náročnost provedení: 

HW a SW: 

Hodnocení: 

Celkem hlasů: 0

Proč roztoky některých látek vedou elektrický proud a jiné ne? Cílem úlohy je experimentálně zjistit, které z roztoků předložených látek jsou elektricky vodivé a rozdělit je na elektrolyty a neelektrolyty.

Použitá čidla: 

Cílová skupina: 

Dostupné zdroje k tomuto materiálu: 

  • metodický materiál pro učitele

Předmět: 

Časová náročnost: 

Náročnost provedení: 

HW a SW: 

Hodnocení: 

Celkem hlasů: 0

Změny elektrické vodivosti lze využít při sledování titrací silných kyselin silnými zásadami resp. naopak. Cílem úlohy je stanovení obsahu kyseliny chlorovodíkové ve vzorku technické kyseliny.

Použitá čidla: 

Cílová skupina: 

Dostupné zdroje k tomuto materiálu: 

  • metodický materiál pro učitele

Předmět: 

Časová náročnost: 

Náročnost provedení: 

HW a SW: 

Hodnocení: 

Celkem hlasů: 0
Přihlásit se k odběru PS-2116A - Senzor vodivosti